اورینت اکسپرس کجا می رود؟ این قطار دارای مسیرهای جدید اروپایی است

[ad_1]

قبل از طلوع هواپیماهای خصوصی و کلاس تجاری ، اعضای خانواده سلطنتی و اعضای جامعه بالا با قطارهای لوکس در سراسر اروپا سفر کردند.

در حال حاضر هرکسی می تواند این کار را انجام دهد – اگر بخواهد و بتواند 1700 پوند (2300 دلار) برای سفر یک شبه هزینه کند.

این قیمت اولیه برای سفر از فلورانس به پاریس در کشتی Simpleon-Orient-Express ونیزی ، قطار لوکس تاریخی است که توسط مارک تجاری Belmond متعلق به LVMH اداره می شود. سایر مسیرها هزینه بیشتری دارند – بسیار بیشتر.

با این حال ، به نظر نمی رسد قیمت ها مانع علاقه مندان به راه آهن شود. بسیاری از سفرها هر صندلی را می فروشند.

گری فرانکلین ، نایب رئیس قطارها و کشتی های مسافرتی بلموند می گوید: “سال 2019 برای ونیز سیمپلون-اورینت اکسپرس سال رکوردی بود ، جایی که درآمد ما نسبت به سال 2015 70 درصد افزایش یافت.”

هنگامی که سفر مسافران در ماه ژوئن از سر گرفته شد ، مسافران دوباره مسیرهای محکمی را رزرو کردند.

فرانکلین به CNBC گفت: “ما قطعا شاهد احیای مجدد سفرهای ریلی پس از همه گیری هستیم.” “با توجه به اینکه مسافران بیشتر و بیشتر یک سفر آهسته پیدا می کنند ، ما انتظار داریم این افزایش تقاضا و علاقه ادامه داشته باشد.

سرویس تاریخی شرق اکسپرس

فرانکلین گفت ، ونیزی Simplon-Orient-Express شامل 11 ماشین خواب ، سه ماشین رستوران ، یک ماشین بار و دو ماشین پرسنل است که طولانی ترین قطار مسافری در اروپا است.

اما این فقط یک قطار معمولی نیست. هریک از 17 واگن زمانی بخشی از سرویس اورینت اکسپرس اروپایی بود ، سرویس قطار که پاریس را به استانبول متصل می کرد ، در سال 1883. بعداً ، این سرویس به شهرهای سراسر اروپا گسترش یافت و به اوج خود رسید. بین جنگ های جهانی اول و دوم. فرانکلین

قدیمی ترین خودرو در ونیز ، Simplon-Orient-Express ، متعلق به سال 1926 است.

با احترام بلموند

Jet Travel خط راه آهن معروف را حذف کرد. سرانجام واگن ها از هم پاشید و سرویس ها متوقف شد.

در دهه 1970 ، جیمز شروود آمریکایی ، موسس بلموند ، آن را خرید تعداد کمی واگن های نیمه خراب در حراج تا سال 1982 ، وی به اندازه کافی واگن اصلی پیدا کرد-و به عظمت سابق خود بازگشت-تا بتواند اکسپرس ونیزی Simplon-Orient را شکل دهد ، که هنوز هم کار می کند.

مسیرهای جدید از اروپا

به دلیل همه گیری کووید ، VSOE شناخته شده است که کل فصل گردشگری 2020 خود را که از مارس تا نوامبر ادامه دارد ، از دست داده است.

پس از تعطیلی 18 ماهه ، قطار در ماه ژوئن با مسیرهای جدید به برخی از محبوب ترین شهرهای اروپا از سر گرفته شد. جدا از لندن ، پاریس و ونیز ، قطار لوکس اکنون به آمستردام ، بروکسل ، ژنو ، رم و فلورانس می رود.

فرانکلین گفت ، مسیر جدید در آمستردام از محبوبیت خاصی برخوردار است و افزود که جدول زمانی سفر به این شهر در سال 2022 نزدیک به فروش است.

نام “سیمپلون” از تونل سیمپلون گرفته شده است ، یک تونل راه آهن در سال 1906 افتتاح شد که از آلپ بین سوئیس و ایتالیا می گذرد. برخی از مسیرهای بلموند هنوز از تونل استفاده می کنند.

با احترام بلموند

بلموند در حین بسته شدن قطار سه “سوئیت بزرگ” جدید اضافه کرد. این آپارتمان ها ، که در حال حاضر در مجموع شش نفر هستند ، برای دو مسافر مناسب است و دارای اتاق خواب ، اتاق نشیمن و حمام خصوصی از سنگ مرمر و شیشه دست ساز ایتالیایی است. قیمت ها از 5300 پوند (7200 دلار) برای هر نفر برای سفرهای کوتاه شروع می شود.

فرانکلین گفت ، آپارتمان های قطار به دلیل تقاضای روزافزون برای حفظ حریم خصوصی و سفرهای خاص محبوب هستند.

چرا مردم هزینه می پردازند

ما فقط 120 نفر در قطار داریم ، جایی که یک قطار معادل آن می تواند 2000 نفر داشته باشد.

گری فرانکلین

معاون رئیس جمهور ، قطارها و سفرهای دریایی بلموند

بیشتر سفرها فقط یک شب طول می کشد. دیگران طولانی تر هستند ، مانند سفر پنج شب محبوب که مسیر تاریخی پاریس به استانبول را دنبال می کند. قطار سالی یک بار در ماه آگوست در این مسیر حرکت می کند ، فرانکلین گفت: و کابین ها معمولاً یک سال زودتر فروخته می شوند.

قیمت سفرهای سالانه باعث می شود رزروهای یک شبه مانند سرقت به نظر برسد.

کابین های دو نفره برای دویدن به استانبول 35،000 پوند (47،650 دلار) برای هر سفر است ، در حالی که آپارتمان های بزرگ 110،000 پوند (150،000 دلار) چشمگیر به فروش می رسند. هر شش آپارتمان برای سفر در آگوست 2022 رزرو شده است.

فرانکلین بلموند می گوید ، نویسنده بریتانیایی آگاتا کریستی در کتاب خود به نام قتل در اکسپرس شرقی ، مسیر پاریس – استانبول را جاودانه کرد.

با احترام بلموند

فرانکلین اذعان داشت که سفرهای Simpleon-Orient-Express ونیز ارزان نیستند ، اما ترمیم و نگهداری واگن ها نیز ارزان نیست.

او گفت: “غذا و نوشیدنی در قطار ارزان نیست ؛ دسترسی به شبکه ریلی ارزان نیست.” “همچنین ، ما فقط 120 نفر در قطار داریم ، جایی که یک قطار معادل آن می تواند 2000 نفر داشته باشد.”

وعده های غذایی و نوشیدنی های چند ظرف ، اما الکل نیست ، در قیمت ها گنجانده شده و منوها بسته به مقصد و فصل تغییر می کنند.

با احترام بلموند

او سفر را به “هواپیمای شخصی روی چرخ” و واگن ها را به “آثار هنری” تشبیه کرد.

او می گوید: “هنگام گذر از حومه در شمال فرانسه ، در رختخواب با صبحانه در رختخواب بیدار می شوید. پرده ها را بالا می برید ، آلپ سوئیس و دریاچه های سوئیس را بیرون پنجره خود دارید.” وقتی از تالاب به ونیز می روید ناهار می خوریم. “

برای این تجربه ، “این یک ارزش فوق العاده برای پول است.”

[ad_2]