بالاترین افتتاح صندوق همه گیری


اسکارلت جوهانسون و فلورانس پیو در نقش ناتاشا و النا در بیوه سیاه مارول بازی می کنند.

دیزنی

بیوه سیاه تاج را از صندوق های همه گیری ربود.

آخرین فیلم مارول در اولین نمایش خود 80 میلیون دلار در گیشه محلی فروش کرد – بیشتر از همه فیلم های منتشر شده از زمان شیوع بیماری کوید. طبق گزارش Comscore ، در آخر هفته ، حدود 81٪ سالن های نمایش برای بازدید عموم آزاد بودند.

“F9” یونیورسال پس از برنده 70 میلیون دلار برای یک نمایش تئاتر سه روزه ماه گذشته ، رکورددار قبلی بود.

والت دیزنی همچنین نشان داد که بیش از 60 میلیون دلار از فروش فیلم از طریق Disney + Premier Access در سراسر جهان جمع آوری کرده است. این اولین بار است که این شرکت اطلاعات مربوط به فروش فیلم حاصل از سرویس پخش جریانی خود را به اشتراک می گذارد.

شان رابینز ، تحلیلگر ارشد در Boxoffice.com ، گفت: “این یک روش بی سابقه برای گزارش در مورد راه اندازی یک فیلم آخر هفته است ، اما دیزنی به دلیل جزئیات آنچه توسط گیشه واقعی تولید شده و آنچه از جریان پخش شده است ، شایسته اعتبار است.” “ما امیدواریم که این استانداردی برای شفافیت بیشتر در صنعت ایجاد کند ، اما حفظ چشم انداز شرایط منحصر به فرد و زمانهایی که در آن زندگی می کنیم بسیار مهم است.”

علاوه بر این ، بیوه سیاه 78 میلیون دلار از فروش بلیط بین المللی جمع کرد.

پاول درگارابدیان ، تحلیلگر ارشد رسانه در Comscore ، گفت: “مالکیت مارول بر روی مارک تجاری تقریباً بی حد و حصر است و در گیشه تاریخی ایجاد شده توسط فیلم های جهان سینمایی مارول منعکس می شود.” “بنابراین جای تعجب نیست که بیوه سیاه بزرگترین اولین حضور خود را به دست آورد و بزرگترین آخر هفته همه گیر را به پیش برد.”

براساس داده های Comscore ، برای اولین بار از مارس 2020 ، کل گیشه بیش از 100 میلیون دلار فروش بلیط جمع کرده است. در حال حاضر این رقم 116.9 میلیون دلار است.

با ورود به آخر هفته ، تحلیلگران گیشه پیش بینی کردند که “بیوه سیاه” می تواند حداقل 80 میلیون دلار درآمد کسب کند. فروش شدید گسترده بلیط باعث می شود که برخی حتی به هنگام پخش فیلم در دیزنی + با قیمت 30 دلار در همان روز ، به این باور برسند که می تواند به افزایش روزافزونی برسد.

پیش از این ، دیزنی درمورد تأثیر سرویس پخش جریانی همان روز بر اکران تئاتر فیلم سکوت اختیار کرد. 60 میلیون دلار صید شده توسط دیزنی + نشان می دهد که این گزینه در آینده می تواند گزینه مناسبی برای این برند باشد. فیلم بعدی دیزنی مارول ، شانگ چی و ده حلقه ، فقط در سینماها در دسترس خواهد بود.

رابینز گفت: “اینکه آیا درآمد دیزنی + باید موفقیت آمیز ارزیابی شود ، در حال حاضر اندازه گیری عینی تقریباً غیرممکن است.” وی افزود: “این نه تنها به دلیل مقایسه های عملاً موجود نیست ، بلكه همچنین به تأثیر طولانی مدت آن از نظر وخیم شدن درآمد های جانبی در پایین دست و افزایش نگرانی در مورد دزدی دریایی مربوط می شود كه در نسخه های هیبریدی فعلی و آتی مانند این همچنان زیاد است.”

مشخص نیست که آیا دیزنی به اشتراک هفتگی این داده های پخش جریانی به صورت هفتگی ادامه خواهد داد یا فقط در موارد نادر برای تبلیغات اولین تبلیغات قوی در آخر هفته آن را ارائه می دهد.

وی افزود: “اگر دیزنی پس از تابستان امسال به برنامه های منحصر به فرد تئاتر خود برای برخی یا همه مهمترین فیلمهای خود پایبند باشد ، در مورد اهمیت این ارقام وضوح بیشتری خواهیم داشت.” “اگر استودیو به یک بار در یک بازار جهانی که هنوز با بیماری همه گیر دست و پنجه نرم می کند ، استراتژی یک فیلم را ادامه دهد ، ما همچنان آن را مجبور خواهیم کرد تا آنها را به عنوان یک نوع متن در نظر بگیرد.”

افشای اطلاعات: Comcast شرکت مادر NBCUniversal و CNBC است. NBCUniversal “F9” را توزیع کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *