با شرکت های هواپیمایی چه کنیم؟ یک گزارش می گوید اکنون از آنها استفاده کنید


افرادی که مایل به پرواز دوباره هستند ممکن است بخواهند خرید مایل خود را از شرکتهای هواپیمایی در اولویت قرار دهند به جای اینکه بخواهند خطوط هواپیمایی جدیدی را بدست آورند.

پر كردن بیش از حد مایل استفاده نشده برای دریافت پاداش می تواند باعث شود كه خطوط هوایی برنامه پروازهای مكرر خود را به طریقی تغییر دهند كه برخی از مشتریان را در معرض آسیب قرار دهد ، هشدار می دهد ValuePenguin ، یكی از وب سایت های تحقیقاتی مالی LendingTree

بررسی پیشنهادات سالانه پنج شرکت هواپیمایی ایالات متحده – Delta Air Lines ، American Airlines ، United Airlines ، Southwest Airlines و JetBlue – تعهدات برنامه پاداش را نشان می دهد در مجموع به 27.5 میلیارد دلار رسید طبق ValuePenguin ، در سال گذشته ، جهش 11.6 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

علاوه بر این ، خرید شتابزده مایل در زمانی انتظار می رود که شرکت هواپیمایی شدیداً متشنج به مشتریانی که به صورت نقدی در باجه بلیط پرداخت می کنند ، نیاز داشته باشد.

مایلز برنده شد ، اما بازخرید نشد

بروشور یکی از آنها بود صنایع بیشتر تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار دارند، اما مشتریان پنج برنامه مورد تجزیه و تحلیل هنوز موفق به جمع آوری حدود نیمی از (46.2٪) از حجم مایل در سال 2020 شده اند ، که در سال 2019 انجام دادند. این بیشتر به دلیل امتیازات کسب شده از کارت های اعتباری است ، تحلیلگر ارشد اعتبار در LendingTree.

ارزش مایل به دست آمده

2020 2019 2018 2019 به 2020٪ تغییر
SkyMiles در خطوط هوایی دلتا 1.4 میلیارد دلار 3.2 میلیارد دلار 3.1 میلیارد دلار -54.5٪
مزیت AAA 1.8 میلیارد دلار 3.4 میلیارد دلار 3.1 میلیارد دلار -47.3
United Airlines MileagePlus 1.3 میلیارد دلار 2.6 میلیارد دلار 2.5 میلیارد دلار -49.0٪
جوایز سریع هواپیمایی Southwest Airlines 2.0 میلیارد دلار 2.9 میلیارد دلار 2.7 میلیارد دلار -33.4
TrueBlue در JetBlue 0.3 میلیارد دلار 0.5 میلیارد دلار 0.4 میلیارد دلار – 46.2 دلار
جمع 6.8 میلیارد دلار 12.6 میلیارد دلار 11.8 میلیارد دلار – 46.2 دلار
منبع: ValuePenguin

فقط بخش کوچکی از آن مایل ها خریداری شد.

شولتز گفت: “آمریکایی ها سال گذشته فقط حدود یک دهم مایل موجود خود را خریداری کردند.” “بدون شک افراد زیادی بودند که … برای جوایز برای اعتبارات وام غذایی و سایر نیازها امتیاز دریافت کردند ، اما بسیاری از مردم فقط به مایل های خود پایبند بودند و منتظر روزی بودند که بتوانند دوباره سفر کنند.”

درصد مایل به دست آمده

2020 2019 2018
SkyMiles در خطوط هوایی دلتا 10.8٪ 29.3٪ 27.1٪
مزیت AAA 9.6٪ 26.4٪ 27.7٪
United Airlines MileagePlus 8.7٪ 29.8٪ 29.9٪
جوایز سریع هواپیمایی Southwest Airlines 16.6٪ 40.6٪ 41.4٪
TrueBlue در JetBlue 18.4٪ 34.5٪ 32.7٪
جمع 11.3٪ 30.5٪ 30.3٪
منبع: ValuePenguin

به گفته ValuePenguin ، مشتریان JetBlue سال گذشته بیشترین مایل (18.4٪) را خریداری کرده اند ، یعنی حدود نیمی از مایل که مشتریان در سال 2019 خریداری کرده اند. اعضای یونایتد حداقل کمتر از 9 درصد خرید کرده اند ، در حالی که تقریبا 30 درصد در 2018 و 2019.

پرش در تعهدات پاداش

با جمع شدن مایل هایی که بدون استفاده از آنها حاصل می شود ، این افزایش 11.6 درصدی بدهی ها در مجموع افزایش 2.9 میلیارد دلاری منعکس می شود که در سال گذشته اتفاق افتاد ، که تقریباً سه برابر افزایش نسبت به سال قبل است ، بر اساس ValuePenguin.

بدهی های برنامه پاداش

2020 2019 2018 2019 به 2020٪ تغییر
SkyMiles در خطوط هوایی دلتا 7.2 میلیارد دلار 6.7 میلیارد دلار 6.6 میلیارد دلار 6.7٪
مزیت AAA 9.2 میلیارد دلار 8.6 میلیارد دلار 8.5 میلیارد دلار 6.7٪
United Airlines MileagePlus 6.0 میلیارد دلار 5.3 میلیارد دلار 5.0 میلیارد دلار 13.2٪
جوایز سریع هواپیمایی Southwest Airlines 4.4 میلیارد دلار 3.4 میلیارد دلار 3.0 میلیارد دلار 31.4٪
TrueBlue در JetBlue 0.7 میلیارد دلار 0.7 میلیارد دلار 0.6 میلیارد دلار 10.9٪
جمع 27.5 میلیارد دلار 24.7 میلیارد دلار 23.8 میلیارد دلار 11.6٪
منبع: ValuePenguin

توجه: ممکن است بدهی ها به دلیل گرد شدن وصول نشود

بدهی سریع پاداش Southwest 1.1 میلیارد دلار افزایش یافت که بیشترین میزان درآمد شرکت هواپیمایی است. مشتریان او بیشترین مایل را از همه برنامه ها خریداری کردند ، اما آنها بیشترین مایل را نیز کسب کردند.

برنامه TrueBlue JetBlue – کوچکترین از میان 5 برنامه – تنها شرکت هواپیمایی بود که شاهد تعهدات وفاداری خود در سال 2020 نسبت به سال 2019 بود.

امتیاز بیشتر ، ارزش کمتر

صوفیا مندل ، متخصص سفر در ValuePenguin ، گفت: دلتا ، یونایتد و Southwest امتیاز پاداش خود را در طی همه گیر شدن کاهش دادند ، این بدان معناست که اکنون اعضا باید برای پروازهای مشابه امتیاز بیشتری بپردازند. و تغییرات اضافی را می توان ذخیره کرد.

وی گفت: “به ویژه ، جنوب غربی در حال تغییر مقدار قابل توجهی از گرما است زیرا برنامه امتیازات خود را بدون اطلاع قبلی اعضای خود تغییر داده است”. وی افزود که چندین شرکت بین المللی مانند هواپیمایی قطر نیز همین کار را انجام داده اند.

CNBC از ایرلاین هایی که روز چهارشنبه توسط ValuePenguin تجزیه و تحلیل کردند ، پرسید که آیا آنها قصد دارند برنامه های جایزه خود را امسال تغییر دهند. دلتا گفته است که قصد تغییر برنامه وفاداری خود را ندارد. Southwest به CNBC تأیید كرد كه از 14 آوریل برای خرید پروازهای انواع بلیط ها به امتیازات بیشتری برای جوایز سریع نیاز دارد.

یونایتد و JetBlue به سوالات CNBC پاسخ ندادند.

مندل گفت که او معتقد است کاهش ارزش مایل یا محدود کردن بازخرید جوایز پاسخی به شرکتهای هواپیمایی است که مایل های بلااستفاده زیادی در کتابهای خود دارند.

همانطور که از همه گیر خارج می شویم ، در حال حاضر شاهد هستیم که شرکت های هواپیمایی تعداد صندلی های جایزه موجود را کاهش می دهند.

اسپنسر هوارد

بنیانگذار ، مستقیم به نکات

اما اسپنسر هوارد ، بنیانگذار وب سایتی با امتیازات وفاداری به نقاط بروید، خیلی مطمئن نیست وی گفت ، خطر کاهش ارزش ، بدون توجه به شرایط بهداشتی اقتصادی یا جهانی ، همیشه وجود دارد.

وی گفت: “خطوط هوایی قبل و در طی بیماری همه گیر مستهلک شده اند و پس از خارج شدن از بیماری همه گیر این کار را انجام می دهند.” “کاهش ارزش اجتناب ناپذیر است.”

هوارد موافقت می کند که مشتری ها اکنون مایل بیشتری دارند ، اما او گفت که شرکت های هواپیمایی می توانند هنگام خرید کنترل کنند.

درباره سفرهای تابستانی بیشتر بخوانید

وی گفت: “اگر یك شركت هواپیمایی تصور كند جایی را به پول می فروشد ، جایزه را خالی نمی كند.” “همانطور که از بیماری همه گیر خارج می شویم ، در حال حاضر شاهد هستیم که شرکت های هواپیمایی تعداد پاداش های موجود را کاهش می دهند.”

مندل هشدار داد ، اما هر شرکت هواپیمایی به این روش کار نمی کند.

وی گفت ، Southwest و United لیست جوایز خود را محدود نمی کنند ، بنابراین هر صندلی رایگان یک بازی عادلانه برای رزرو امتیاز یا مایل است ، با اشاره به اینکه هر دو شرکت هواپیمایی “از قیمت گذاری پویا استفاده می کنند ، به این معنی که قیمت مکان های جایزه آنها با تقاضا افزایش می یابد افزایش. “

“روند غالب”

طبق خطوط هوایی ، سیاست جدید British Airways سهولت در رزرو صندلی برای جوایز را دارد.

استیو پارسونز – عکسهای PA تصاویر PA گتی ایماژ

هواپیمایی بریتیش ایرویز ماه گذشته این خبر را اعلام کرد حداقل تعداد مکان های جایزه را دو برابر کنید در هر پرواز به عنوان مثال ، تعداد صندلی های تضمین شده برای پروازهای پاداش یورو تراولر – پروازهای کوتاه مدت اقتصادی این شرکت هواپیمایی – از چهار به حداقل هشت صندلی افزایش می یابد. سیاست جدید از 28 ژوئیه آغاز می شود ، اگرچه اکنون می توان این پروازها را رزرو کرد.

خطوط هوایی آمریكا ، كه از جمله هواپیماهای مورد بررسی ValuePenguin بود ، هفته گذشته تغییرات در برنامه AAdvantage خود را اعلام کرد آندره کوس ، سخنگوی شرکت ، گفت: وی از طریق ایمیل به CNBC گفت که اعضا می توانند برای پروازهای انجام شده از 31 آگوست برای حداکثر 10 بخش پرواز ، جایزه 250 تا 1000 “مایل ممتاز واجد شرایط” را دریافت کنند.

نکاتی برای محافظت از نقاط

شولتز گفت که بروشورها برای استفاده از امتیازات خود عجله ندارند ، اما همچنین نباید سالها روی تلی از مایل های استفاده نشده بنشینند.

توصیه وی: “زودتر از نقاط استفاده کنید.”

مایل و امتیاز می تواند برای چیزهای مختلف بازخرید شود ، اگرچه اکثر مردم آنها را برای پرواز خریداری می کنند ، شولتز گفت ، “این معمولاً راهی است که می تواند بیشترین امتیاز را بدست آورد.”

هوارد موافقت می کند که مسافران هوایی نباید مایل جمع شوند ، اما او روش دیگری را برای محافظت در برابر تغییر در برنامه های پاداش ترجیح می دهد.

وی گفت: “من به افراد توصیه می كنم از كارت های اعتباری كه امتیازهای قابل جابجایی مانند جوایز عضویت Amex را بدست می آورند استفاده كنند.” “این شما را در برابر کاهش ارزش محافظت می کند ، زیرا شما فرصت انتقال امتیاز به برنامه های مختلف وفاداری شرکت های هواپیمایی را دارید.”

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *