به نظر می رسد سوارکاران چینی که از این سواری استقبال می کنند ، از این مزیت استفاده می کنند

[ad_1]

نقشه ناوبری برنامه غول چینی Didi ، که مورد استقبال قرار گرفته است ، بر روی تلفن همراه در مقابل آرم برنامه نشان داده شده در این عکس گویا که در تاریخ 1 ژوئیه 2021 گرفته شده است ، قابل مشاهده است.

فلورانس لو رویترز

گوانگژو ، چین – رقبای غول چینی دیدی دیدی در تلاشند سهم بازار این شرکت را بخورند زیرا با سرکوب نهادهای نظارتی روبرو است.

چند روز پس از عرضه اولیه دیدی در اوایل این ماه ، تنظیم کننده های چینی از بررسی امنیت سایبری این شرکت رونمایی کردند.

اداره فضای مجازی چین (CAC) همچنین ادعا کرد که این شرکت اطلاعات شخصی کاربران را به طور غیرقانونی جمع آوری کرده و به فروشگاه های برنامه در چین دستور داده است که Didi را از بارگیری حذف کنند. هیچ کاربر جدیدی وجود ندارد که بتواند ثبت نام کند.

هفته گذشته ، مقامات دستور دادند 25 برنامه دیگر که توسط Didi اداره می شود ، از فروشگاه های برنامه حذف شوند.

مشکلات نظارتی دیدی در برابر رقبا برای بازپرداخت حدود 90 درصد از سهم بازار شرکت باز کرده است.

هفته گذشته ، شرکت تحویل غذا Meituan یک برنامه مستقل را که قبلاً در سال 2019 از فروشگاه های برنامه بارگیری شده بود ، دوباره راه اندازی کرد.

بر اساس یادداشت داخلی به نقل از ، رقیب دیگری به نام T3 قصد دارد به 15 شهر گسترش یابد رسانه های محلی. T3 ابتکاری از سه شرکت بزرگ سازنده خودرو چینی است و توسط غول های فناوری Tencent و Alibaba پشتیبانی می شود. این شرکت در حال ارسال تبلیغات بر روی سرویس پیام رسان Tencent WeChat است که بیش از یک میلیارد کاربر دارد. به هر کسی که روی تبلیغات کلیک کند کوپن تخفیف برای استفاده از این سرویس ارائه می شود.

در همین حال ، سرویس تحرک Cao Cao که توسط خودروساز Geely اداره می شود ، تخفیف های قابل توجهی را به کاربران جدید سرویس خود ارائه می دهد.

Didi در سالهای پس از کسب تجارت Uber چین در سال 2016 ، با تقریباً 500 میلیون کاربر فعال در سال ، به یک بازیکن مسلط تبدیل شده است.

اما این شرکت تحت تأثیر سرکوب پکن علیه شرکت های فناوری قرار گرفته است ، به ویژه هنگامی که نهادهای نظارتی قوانین امنیتی داده ها را سختگیرانه می کنند.

نهادهای نظارتی همچنین کنترل تمام شرکت های چینی را که می خواهند در خارج از کشور مانند Didi لیست کنند ، کنترل می کنند. روز شنبه ، CAC گفت که هر شرکتی که اطلاعات مربوط به بیش از 1 میلیون کاربر را در اختیار داشته باشد ، باید قبل از فهرست کردن سهام خارجی ، از یک چک امنیتی عبور کند.

[ad_2]