توصیه آرون تان برای ایجاد یک استارتاپ 1 میلیارد دلاری

[ad_1]

آرون تان به عنوان سرمایه گذار سابق و بنیانگذار و مدیرعامل بازار خودروی 1 میلیارد دلاری Caro ، چیزهایی درباره اداره یک تجارت می داند.

اما اگر او یک توصیه به سایر کارآفرینان بالقوه داشت ، این بود: این کار را به تنهایی انجام ندهید.

تان به CNBC Make It می گوید: “من نمی دانم آیا آنقدر واجد شرایط هستم که بتوانم به تنهایی مشاوره دهم. اما من همیشه می گویم که شما باید سعی کنید تیم اصلی افراد را پیدا کنید.”

برای تان 36 ساله ، این امر برای تجارت او بسیار مهم بود.

ابتدا باید گروهی از دوستان را پیدا کنید که آماده هستند با شما جهش کنند.

آرون تان

بنیانگذار و مدیر عامل ، Caro

هنگامی که او برای ساخت الگوریتمی برای کمک به خریداران و فروشندگان خودرو برای مقایسه بهترین معاملات در جنوب شرقی آسیا الهام گرفت ، به سرعت دوستان خود را از دانشکده علوم رایانه کارنگی ملون برای عضویت در وی دعوت کرد.

تان سنگاپوری است و بنیانگذاران او ، آدیتیا لسمانا و کلوین چونگ ، به ترتیب اندونزیایی و تایلندی هستند. این بدان معناست که آنها با هم درک بهتری از بازارهایی که هدفشان بوده و مشکلاتی که حل می کردند – بیشتر از تن به تنهایی ، داشته اند.

تان گفت: “چیزی که همیشه از آن تشکر می کنم این است که تیم من از روز صفر تمایل زیادی به بازی بین المللی دارد. وقتی وارد بازار می شویم این کار را بسیار راحت تر می کند.”

آرون تان ، بنیانگذار و مدیرعامل بازار خودروهای جنوب شرقی آسیا Carro.

کارو

این توصیه ای است که به روزهای اولیه تانگ به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر (VC) که در شرکت های ایالات متحده و آسیای جنوب شرقی سرمایه گذاری می کند برمی گردد.

او گفت که یک تیم بنیانگذار قوی برای شروع مهم است.

تان می گوید: “من به عنوان یک لوله کش سابق ، شرکت هایی را دیدم و ما سرمایه گذاری نکردیم ، عمدتا به این دلیل که یک فرد قوی وجود داشت و هیچ موسس دیگری وجود نداشت.”

آنچه بسیار مهم است حمایت و تکمیل یکدیگر در این موضوع است.

آرون تان

بنیانگذار و مدیر عامل ، Caro

وی افزود: “برای من ، آنچه بسیار مهم است حمایت از یکدیگر و از این نظر تکمیل یکدیگر است.”

به گفته تان ، توانایی بنیانگذار در ایجاد تیم موسس نشانه خوبی است که آنها از خود آگاه هستند و نقاط قوت و ضعف خود را درک می کنند. اما همچنین توانایی آنها را برای متقاعد کردن دیگران در بینش خود نشان می دهد.

تان می گوید: “خواهید فهمید که آیا می توانید پس از مدتی یک شرکت تاسیس کنید ، زیرا افراد بیشتری را می توانید پیدا کنید که به سفر اعتقاد دارند.”

او گفت: “ابتدا باید گروهی از دوستان را پیدا کنید که آماده اند تا با شما جهش کنند تا بتوانید 100 نفر بعدی را پیدا کنید ، 1000 نفر بعدی که شرکت شما را توسعه می دهند.”

از دست نده: چگونه 3 دوست از کالج یک کسب و کار 1 میلیارد دلاری برای فروش اتومبیل های فرسوده ایجاد کردند

آیا این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در CNBC Make It on YouTube!

[ad_2]