رشد مشترکین دیزنی + با Netflix با ARPU بسیار پایین تر ، کاهش می یابد


مجری با لباس میکی ماوس در افتتاحیه پارک تم دیزنی لند در آناهیم ، کالیفرنیا ، ایالات متحده ، جمعه ، 30 آوریل 2021 از مهمانان پذیرایی کرد.

بلومبرگ | بلومبرگ | گتی ایماژ

به نظر می رسد دیزنی کمی از Netflix-itis را گرفته است.

همانطور که Netflix در سه ماهه اول کمتر از 4 میلیون مشترک جهانی اضافه کرده است ، سرمایه گذاران را ناامید کرده است ، دیزنی گفت که در حال حاضر 103.6 میلیون مشترک دیزنی + دارد که بسیار کمتر از 109 میلیون پیش بینی شده توسط تحلیلگران است. سهام دیزنی در معاملات پس از ساعات حدود 4٪ سقوط کرد.

در نگاه اول ، هر دو Disney و Netflix ممکن است با اشاره به افزایش بینندگان در اوایل همه گیر ، رشد ناامیدکننده را توضیح دهند. منطق ساده است: تعداد بیشتری از افراد در دیزنی + و Netflix در شش ماه اول همه گیری ثبت نام کرده اند از آنچه شرکتها انتظار داشتند. با توجه به این جهش ، طبیعی است که با فروپاشی همه گیر رشد به سطح “طبیعی” تری برگردد.

علاوه بر این ، دیزنی و نتفلیکس می توانند با اطمینان فرض کنند که رشد مشترکان در نیمه دوم سال تسریع خواهد شد ، زیرا تولید نمایش در محتوای جدی و پر مخاطب آغاز می شود – مانند “لوکی“و”لوکبرای دیزنی – اواخر امسال به جریان ویدئو می آید.

اما یک تفاوت قابل توجه بین این دو شرکت وجود دارد ، جایی که دیزنی بسیار پایین است: متوسط ​​درآمد مصرف کننده.

متوسط ​​درآمد دیزنی + به ازای هر کاربر ، به استثنای Hotstar در هند ، 5.61 دلار در ماه است. ARPU Netflix در سه ماهه آخر سال در ایالات متحده و کانادا 14.25 دلار در هر ماه بود – 9 درصد نسبت به سال قبل.

اگر می خواهید رشد خود را کاهش دهید ، می خواهید مشتریانتان تا آنجا که ممکن است هزینه پرداخت کنند. سرویس اشتراک ویدئو درخواستی Huney دارای ARPU بالاتر 12.08 دلار در ماه است ، اما رشد آن ناچیز است و فقط 2 سنت در ماه نسبت به سال گذشته رشد می کند. هولو 37.8 میلیون مشترک دارد که حداکثر 41.6 میلیون مشترک است ، از جمله کسانی که تلویزیون زنده نیز خریداری می کنند.

با این وجود ، هیچ یک از این موارد خصوصاً برای مدیر عامل دیزنی باب چاپک نگران کننده نیست ، وی خاطرنشان کرد که “از نظر افزونه های مشترک جهانی” “هر بازار از حد انتظار فراتر رفته است”. وی همچنین خاطرنشان کرد که دیزنی همچنان در حال گسترش به کشورهای جدید است ، در ماه ژوئن مالزی و تایلند می آیند.

اما دیزنی + به لیگ های اصلی صعود کرده است. در سال 2020 ، مقایسه منطقی دیزنی + با HBO Max ، طاووس و سایر خدمات پخش رسانه های جدید بود.

با توجه به موفقیت دیزنی ، مقایسه امسال Netflix خواهد بود. دیزنی پیش از این 230 میلیون تا 260 میلیون مشترک را تا سال 2024 پیش بینی کرده است. این Netflix-land است. نت فلیکس حدود 208 میلیون مشتری دارد.

نتفلیکس در این سال ها بدون توقف رشد جهانی ، توانسته است به تدریج قیمت ها را افزایش دهد. دیزنی شاید بتواند همین کار را انجام دهد – اما تفاوت های آشکار ARPU بین این دو شرکت نشان دهنده راه طولانی پیش رو است.

افشای اطلاعات: Peacock یک سرویس پخش ویدئو از NBCUniversal ، شرکت مادر CNBC است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *