سازنده خودروهای برقی چینی Xpeng در “سمت راست” مقررات: Exec
[ad_1]
Xpeng P7 جدید در فروشگاه اصلی Xpeng Motors در مرکز خرید به نمایش گذاشته شده است. Xpeng P7 یکی از دو مدل محبوب موتورهای Xpeng است.
ژانگ پنگ. LightRocket | گتی ایماژ
گوانگژو ، چین – رئیس جمهور ایکس پنگ می گوید سازنده خودروهای برقی چینی در “سمت راست مقررات” قرار دارد زیرا مقامات چینی قوانین حریم خصوصی داده ها را با قوانین مخصوص خودروسازان تشدید کرده اند.
این شرکت مستقر در گوانگژو یکی از بسیاری از استارتاپ هایی است که تلاش می کند تسلا را در بزرگترین بازار خودروهای برقی جهان به چالش بکشد.
تولیدکنندگان خودرو اطلاعات بیشتری را برای آموزش الگوریتم های رانندگی خودکار و سایر ویژگی های به اصطلاح “هوشمند” در خودرو جمع آوری می کنند.
اما نهادهای نظارتی چین به طور فزاینده ای نگران حجم داده های جمع آوری شده توسط شرکت ها در صنایع مختلف هستند.
“من فکر می کنم صنعت ما در واقع صنعتی است که توسط دولت حمایت می شود. آنها آن را به عنوان زیرساختی حیاتی و همچنین به عنوان عنصری مهم در رشد تولید ، فناوری هوشمند و محتوای کربن خنثی می دانند. برای این کار بسیار قوی است. “برایان گو ، رئیس Xpeng ، روز جمعه در مصاحبه ای با CNBC گفت.
“بنابراین ما در واقع در سمت راست مقررات هستیم.”
این ماه ، چین قانون اساسی حفاظت از داده ها به نام قانون حفاظت از داده های شخصی (PIPL) را تصویب کرد که در رابطه با قانون امنیت سایبری و قانون امنیت داده ها عمل می کند.
تنظیم کننده فضای مجازی چین نیز پیش نویس قوانین مدیریت داده را برای خودروسازان در این ماه منتشر کرد. مقامات از شرکت های خودروسازی خواسته اند “جمع آوری بی نظم و سوء استفاده” از داده های خودرو را کاهش دهند.
در حالی که اقدامات نظارتی چین میلیاردها شرکت اینترنتی را در چند ماه گذشته از بین برده است ، شرکت های خودروهای برقی این کشور نسبتاً آسیبی ندیده اند و قیمت سهام نیز بهبود یافته است.
در واقع ، توسعه خودروهای برقی یک اولویت ملی از طریق چین است ، که از توسعه صنعت با مشوق هایی مانند یارانه حمایت می کند.
گو گفت که Xpeng دارای “سازمانی بسیار قوی … تمرکز بر امنیت داده ها” است و در این زمینه با سازمان های دولتی ارتباط دارد.
Xpeng در حال توسعه ویژگی های خودران محدود خود برای خودروهای خود است که XPILOT نامیده می شود. چنین سیستم هایی به مقادیر زیادی داده های آموزشی نیاز دارند. گو گفت که مقررات جدید در مورد داده های سازندگان خودرو “نه برای جلوگیری از نوآوری” بلکه “برای اطمینان از پردازش (داده ها) با دقت” ایجاد شده است.
تشدید الزامات SEC
از این پس ، ما قطعاً این کار را برای تقویت همه افشای مورد نیاز برای برآوردن الزامات نظارتی در چین و همچنین ایالات متحده انجام خواهیم داد.
رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) گری جنسلر به بلومبرگ گفت این هفته ، شرکت های چینی ثبت شده در ایالات متحده باید سرمایه گذاران را در مورد خطرات قانونی و سیاسی بهتر آگاه کنند. هنوز مشخص نیست چه چیزی می تواند منجر به این امر شود ، اما گو گفت که Xpeng در حال نظارت بر وضعیت است.
گو گفت: “در آینده ، ما قطعاً این کار را برای تقویت همه افشای مورد نیاز برای برآوردن الزامات نظارتی در چین و ایالات متحده انجام خواهیم داد.”
گسترش بین المللی
پنجشنبه ، Xpeng درآمد کل 3.76 میلیارد یوان (582.5 میلیون دلار) را در سه ماهه دوم ثبت کرد که 536.7 year در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است. ضرر خالص شرکت برای سه ماهه افزایش یافته و ظرفیت بازاریابی و تولید آن افزایش یافته است.
شرکت حمل و نقل سدان پرچمدار P7 خود را از روز سه شنبه به نروژ ، اولین بازار بین المللی خود آغاز کرد.
گو گفت اروپا و کشورهای اطراف اسکاندیناوی اولین بازارهایی هستند که این شرکت فراتر از چین توسعه داد ، زیرا دارای نفوذ بالا و زیرساخت های مناسب برای خودروهای برقی بودند.
گو گفت: “اما به طور کلی ، من فکر می کنم ما این چشم انداز را داریم که با مناطق وسیع تری در سایر کشورهای اروپا و سایر بازارهای توسعه یافته در وهله اول برخورد کنیم.” “من فکر می کنم بازارهای نوظهور به احتمال زیاد کمی دیرتر خواهند بود زیرا می بینیم که تقاضا کندتر از کشورهای توسعه یافته است.”
[ad_2]
پاسخی بگذارید