شرکت های چینی حمایت مالی فوتبال یوفا 2020 را ثبت می کنند
[ad_1]
هواداران فوتبال در یک میخانه در 12 ژوئن 2021 در شانگهای چین ، یک مسابقه UEFA یورو 2020 گروه A بین ولز و سوئیس را تماشا می کنند.
چن یو گروه ویژوال چین | گتی ایماژ
پکن – بعد از اینکه شرکت لوازم خانگی Hisense شد اولین حامی چینی برای مسابقات فوتبال اروپا 2016 یوفا ، سه شرکت چینی دیگر برای یورو 2020 همکاری های مشترک امضا کردند.
این شرکت ها برای رسیدن به بازارهای خارج از کشور هزینه می کنند و در عین حال اعتبار جهانی برای خریداران مسکن ایجاد می کنند.
پیر یوستو ، مدیر عامل فعالیت های بین المللی ، رسانه ای و ورزشی در شرکت مشاور کانتار گفت: “مارک های چینی از فوتبال نه تنها برای بازاریابی محلی (فروش محصولات خود به مصرف کنندگان چینی) ، بلکه همچنین برای باز کردن بازارهای جدید ، به ویژه در اروپا استفاده می کنند.” در ایمیل
دولت چین شرکت های محلی را به خارج از کشور تشویق می کند ، در حالی که بسیاری از مشاغل حاضرند با فروش در خارج از کشور مارک های خود را افزایش دهند.
Hisense مستقر در چینگدائو ، استان شاندونگ گفت که تا سال 2025 ، هدف بازارهای خارجی تولید نیمی از کل درآمد است که حدود 23.5 میلیارد دلار تخمین زده می شود. این مبلغ 7.93 میلیارد دلار در خارج از کشور در طی همه گیر شدن سال گذشته سه برابر شده است.
این شرکت سازنده تلویزیون و لوازم خانگی می گوید که در پنج ماه اول سال بیش از یک سال پیش فروش اروپایی آن دو برابر شد و این امر به دلیل افزایش تقاضا برای یخچال در فرانسه صورت گرفت.
هایسنس از 10 سال پیش شروع به نفوذ در اروپا کرد و گفت اکنون بیش از 8000 کارمند در این قاره دارد و دفترهای آن در آلمان ، اسپانیا و 20 کشور دیگر است. این شرکت حامی جام جهانی فیفا 2018 است و قراردادی را برای سال 2022 امضا کرد.
یکی دیگر از حامیان چینی ، شرکت تلفن های هوشمند Vivo ، گفت که در ماه اکتبر رسما وارد شش کشور اروپایی شد و گفت که بیش از 400 میلیون کاربر در بیش از 50 کشور دارد.
لیست کاملی از حامیان مالی یورو 2020 در دسترس نبود ، اما کسانی که اتحادیه اتحادیه های فوتبال اروپا در وب سایت خود فهرست کرده اند شامل شرکت انرژی روسیه گازپروم ، خودروساز آلمانی فولکس واگن و شرکت تحویل سریع ایالات متحده FedEx هستند.
Alipay وابسته به Alibaba و TikTok از ByteDance از دیگر شرکت هایی هستند که برای جستجوی نام خود در اطراف ورزشگاه در پشت بازیکنان در ماه ژوئن و ژوئیه سال جاری پرداخت می کنند.
تورنمنت یک ماهه فوتبال یورو 2020 که از 11 ژوئن آغاز شده بود ، به دلیل همه گیری از سال گذشته به تعویق افتاده است. در آخرین قهرمانی در سال 2016. 2 میلیارد نفر برای اجرای زنده برنامه های تلویزیونی به گزارش آسوشیتدپرس ، گزارش یوفا با افزایش علاقه چین و برزیل افزایش یافت.
در سال 2018 ، Alipay موافقت کرد مشارکت هشت ساله این شامل یورو 2020 و یورو 2024 بود به ارزش 200 میلیون یورو (238.5 میلیون دلار)، طبق منابع به نقل از فایننشال تایمز. برای یورو 2020 ، معامله Alipay شامل نمایش انگلیسی و چینی به شرکت های تابعه آن است.
یوفا گفته است “به دلیل بندهای محرمانه بودن” قادر به فاش کردن هزینه های همکاری با مارک های چینی نیست. هنگامی که او با CNBC تماس گرفت ، مورچه از تأیید میزان قرارداد هشت ساله همکاری خودداری کرد.
Alipay ، یکی از دو اپراتور اصلی پرداخت تلفن همراه چین ، با همکاری با بازرگانان خارجی و جهانگردان چینی سعی در گسترش در سطح جهانی داشته است. از زمانی که بیماری همه گیر سال گذشته کشورها را مجبور به بستن مرزهای خود کرد ، تعداد مسافران چینی کاهش یافته است.
طرفداران چینی
یکی دیگر از شرکت های چینی که می خواهد در این مسابقات پیروز شود این شرکت است iQiyi ، که حق پخش آنلاین زنده را برای یورو 2020 به دست آورد. رشد مشترکان آن بیش از 100 میلیون نفر راکد است ، در حالی که این شرکت ضرر جدید 193.4 میلیون دلاری را در سه ماهه اول گزارش کرده است.
Lingsxiao Yu ، مدیرعامل iQiyi Sports ، در بیانیه چینی ترجمه شده توسط CNBC گفت ، این معامله بازدید کنندگان “قابل توجه” بازدیدکنندگان و همچنین فرصت های همکاری تجاری با ولوو ، هاینکن ، فولکس واگن و Meituan را به خود جلب کرد.
وی از گفتن اینکه آیا افراد بیشتری در نتیجه اشتراک خریداری کرده اند خودداری کرد. تلویزیون دولتی CCTV حق پخش زنده بازی ها را از تلویزیون دارد.
در حالی که یورو 2020 یکی از محبوب ترین موضوعات در هفته های اخیر در Weibo ، نسخه چینی توییتر بوده است ، اما مشخص نیست که چه مقدار از بازار فوتبال چین می تواند بدون داشتن تیم در سطح بین المللی رشد کند.
جاستو کانتار گفت ، طی دو دهه گذشته ، چین با پرداخت بهترین دلار برای بازیکنان و مربیان خارجی ، تلاش کرده است تیم های خود را بسازد. وی گفت که تنها راه برای توسعه ستاره های فوتبال خود در چین پرورش فرهنگ محلی در اطراف این ورزش از پایین به بالا خواهد بود.
تضاد بین علاقه جهانی به فوتبال و چینی ها در TikTok مشهود است.
حساب رسمی یورو 2020 دارای 2.5 میلیون دنبال کننده است ، در حالی که فقط 291000 دنبال کننده در Douyin ، نسخه بسیار محبوب چینی برنامه ویدیوی کوتاه و پخش جریانی ، که متعلق به ByteDance نیز هست.
خطرات مشارکت چین
چین همچنان یک بازار پرسود و بزرگ برای ورزش های بین المللی است. پس از دهه ها بزرگ شدن ، تجارت محلی انجمن ملی بسکتبال در سال 2018 به ارزش 4 میلیارد دلار رسیده است.مارک تاتوم ، معاون کمیسیونر ، برای فوربس گفت.
با این حال ، همکاری با چین خطرات خاص خود را به همراه دارد.
در سال 2019 ، یک توئیت مربوط به NBA در حمایت از معترضان در هنگ کنگ باعث شد تا شرکت های این قاره همکاری خود را با هزینه تقریبی 400 میلیون دلار برای این انجمن متوقف کنند.
رسانه های دولتی گفتند که پلت فرم رسمی پخش ویدئو Tencent پس از چند روز پخش بیشتر بازی ها را از سر گرفت ، در حالی که دوربین مدار بسته دولتی پخش بازی ها را برای بیش از یک سال متوقف کرد.
افشای اطلاعات: والدین CNBC Comcast / NBCUniversal حق پخش تلویزیونی در مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس را دارد.
[ad_2]
پاسخی بگذارید