مایکروسافت در معامله ای با هانشو چین ، بازار فناوری غذایی را هدف گرفته است


شخصی در تاریخ 4 آگوست 2020 با آرم مایکروسافت در دفتر مایکروسافت در پکن ، چین قدم می زند.

توماس پیتر رویترز

پکن – دفتر چینی مایکروسافت روز پنجشنبه از همکاری استراتژیک با شرکت فناوری چینی Hanshow برای همکاری در زمینه نرم افزار ابری برای اپراتورهای فروشگاه در سراسر جهان خبر داد.

این معامله آخرین حمله مایکروسافت به صنعت خرده فروشی است که مجبور شده است سرعت تغییرات را به صورت آنلاین افزایش دهد. ادغام آفلاین با استراتژی های فروش مبتنی بر اینترنت معروف است خرده فروشی ، و شامل تأمین مواد غذایی است که پس از شیوع ویروس کرونا ، تقاضای آنها افزایش یافته است.

جو بائو ، مدیر استراتژیک چینی مایکروسافت ، هنگام مراسم امضای قرارداد در دفاتر شرکت نرم افزار در پکن ، گفت: خرده فروشی یکی از صنایعی است که در سالهای اخیر بزرگترین اختلالات را تجربه کرده است.

طبق ترجمه CNBC ، Bao به زبان ماندارین گفت ، این مشاركت نه تنها برای بازار چین ، بلكه همچنین برای انتقال فن آوری چینی به خارج از كشور است. وی گفت این توافق نامه پس از پنج سال همکاری مایکروسافت با هانشو منعقد شده است.

این شرکت نرم افزاری آمریکایی در سال 1992 وارد چین شد ، جایی که بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه در خارج از کشور را دارد. این مشارکت استراتژیک در حالی است که شرکت های آمریکایی و چینی در یک فضای سیاسی به طور فزاینده ای متشنج فعالیت می کنند که بر تجارت و فناوری تمرکز دارد ، بخشی از آن در پاسخ به سال ها انتقاد از خارج از کشور در مورد شیوه های غیرمنصفانه تجارت چینی است.

در حال حاضر ، مشتریان اصلی هانشو سوپرمارکت های چین و اروپا هستند.

این شرکت می گوید محصولات آن شامل برچسب های الکترونیکی در قفسه های فروشگاه است که می تواند تغییرات قیمت در زمان واقعی را منعکس کند و سیستمی است که به کارگران کمک می کند زمان بسته بندی محصولات برای تحویل را کاهش دهند. هانشو می گوید که همچنین یک پلت فرم ابر را به فروش می رساند که به خرده فروش اجازه می دهد دمای محصولات تازه را به طور همزمان در فروشگاه های سراسر جهان ببیند.

این همکاری شامل همکاری در زمینه فناوری اینترنت یا اینترنت اشیا خواهد بود.

گائو بو ، معمار ارشد هانشو ، در مصاحبه با CNBC پس از مراسم امضا گفت ، به عنوان بخشی از معامله ، هانشو از نرم افزار Office 365 مایکروسافت مانند Word و Dynamics 365 ، یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر استفاده خواهد کرد. وی گفت که این دو شرکت می توانند شبکه جهانی مشتری خود را به اشتراک بگذارند و به طور مشترک تیم تحقیق و توسعه را راه اندازی می کنند.

هانشو حدود یک دهه پیش در پکن تاسیس شد و لیست دفاتر خود را در آلمان ، فرانسه ، هلند ، دانمارک و استرالیا در وب سایت خود قرار داده است. به گفته این شرکت ، هانشاو به تازگی شعبه ای در ایالات متحده تأسیس کرده است.

طبق ترجمه CNBC ، گائو به ماندارین گفت ، جهانی سازی یکی از استراتژی های مهم تجاری هانشاو است. وی اظهار داشت: اولین قدم این شرکت برای ورود به بازارهای خارجی درک قوانین و فرهنگ محلی است و فعالیت های آن تحت تأثیر تنش در تجارت بین الملل تأثیر قابل توجهی نداشته است.

گائو با بیان اینکه “فروشگاه های آفلاین ناپدید نمی شوند” افزود: “عدم اطمینان نسبت به آینده این است که این نسبت چقدر خواهد بود.”

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *