نامزدهای ریاست جمهوری اکوادور به یک کمپین در رسانه های اجتماعی برای شیوع همه گیر روی آورده اند


خبرنگار در کویتو

به روز شده:

صرفه جویی

مبارزات انتخاباتی اکوادور برای انتخابات از جانشین لنین مورنو، در 7 فوریه ، نه تنها به این دلیل که در میان یک بیماری همه گیر کشنده ، که اثرات آن نشان دهنده نوعی سفر اقتصادی و اجتماعی از طریق کویر برای کشور است ، به تاریخ می رود ، بلکه همچنین به دلیل خالی بودن از محتوا . پس از بازگشت به دموکراسی ، 40 سال پیش ، بیشترین تعداد شرکت کنندگان وی را به یاد می آورند ، گرچه به سختی سه نفر از 16 ثبت شده موفق به کسب رتبه اول شدند، و دو نفر (آندرس آراوز ، از یونس و گیلرمو لاسو ، Creo-PSC) بیشترین پشتیبانی را برای رسیدن به دور دوم ، در 11 آوریل ، طبق بیشتر نظرسنجی ها دریافت می کنند.

بدون امکان برگزاری تجمعات گسترده ، علی رغم این واقعیت که برخی نامزدها دارند هشدارهای شورای ملی انتخابات را نادیده گرفت (CNE) ، که اقدامات ایمنی زیستی را برای جلوگیری از آلوده شدن Covid-19 اعمال کرده است ، با دانستن اینکه از هر 10 اکوادور هفت نفر از آنها استفاده می کنند ، از شبکه های اجتماعی ممتازی برخوردار هستند. نقش اصلی به تیک تاک واگذار شد ، اما جنجال های سیاسی در فیس بوک ، واتس اپ و به ویژه توییتر به یک سنگر نبرد شدید برای از بین بردن دشمن تبدیل شد. ویدیوهای شوخ و خنده دار ، اما همچنین برخی از مرزها که عبور کرده اند ، مانند فیلم های کاندیدای لباس زن ، تیک توک را تحت فشار قرار داده است. تازه واردین در سیاست که به دنبال همدلی با افراد جوان تر هستند ، عمدتا از آن استفاده می شود ، با وجود این واقعیت که آنها گاهی هوش خود را دست کم گرفته اند.

سانتیاگو نیتو ، مدیر انستیتوی تحقیقات اجتماعی (یسوپ) ، با اشاره به نه تنها استفاده از رسانه های اجتماعی ، بلکه این واقعیت را گفت: “این کارزار” غیرعادی و پوچ بود “. موضوعات اصلی کشور مورد بحث قرار نگرفته است. چه عاملی باعث شد مردم پس از صحبت نکردن در مورد موضوعات مورد علاقه خود ، از کارزار دور شوند. این فاصله نیز با ناآگاهی از اینکه روز یکشنبه ، هفتم ، مجلس شورای ملی جدید با 137 عضو انتخاب می شود ، ثابت می شود.

فقیرترین ها تصمیم می گیرند

از نظر جمعیتی ، انتخابات 7 فوریه در دست هزاره ها است بیش از 55٪ از 13 میلیون فراخوانده شده در رای گیری هستند. اما در کشوری که فقر گسترده دارد ، این تصمیم توسط بخشهای پایین متوسط ​​و پایین (6 از 10 اکوادوری) اتخاذ می شود که حتی در نتیجه بحران همه گیر فقیرتر می شوند ، اگرچه تا حدودی همه بخشها را تحت تأثیر قرار داده است.

متقاضیان فقیرترین افراد را هدف قرار می دهند ، اما به آنها نمی گویند که چگونه می توانند بر سو malتغذیه رو به رشد کودکان غلبه کنند و همچنین به هزاران دانش آموز فاقد دسترسی به اینترنت برای دریافت کلاس های آنلاین خدمت نمی کنند ، که این امر باعث ترک تحصیل در مدرسه شده است. و نه برای مقابله با افزایش ناامنی و خشونت. آنها این کار را کردند تا اعلام کنند هزار دلار به یک میلیون خانواده می دهند. می توان آن را مجموعه ای از پوپولیسم دانست، اما پیشنهاد کاندیدای یونسکو برای افرادی که در وضعیت نابسامانی قرار دارند وسوسه انگیز است که با همه گیری همه گیر ، نه تنها درآمد خود را از دست دادند بلکه مجبور به بدهی شدند.

فرانسیس رومرو ، مدیر نظر سنجی گزارش کلیک ، ضمن تأکید بر موفقیت آمیز بودن این امر ، تأکید کرد: “بزرگترین ارتباط بین نامزد و شهروند در این کارزار پیشنهاد توزیع پول است”.

رئیس جمهور سابق دادگاه عالی ، مداردو اولئاس ، رئیس جمهور سابق دادگاه عالی ، با اعلام چنین پیشنهادی ، این یکشنبه ، 7 فوریه ، موجب رأی خواهد شد ، زیرا نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مجاز هستند 1 میلیون دلار برای یک کارزار انتخاب کنند. از این رقم فراتر رفت وی در پایان گفت: “این یک کارزاری خارج از کنترل است.”

به آنها نگاه
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *