نکاتی برای بنیانگذاران برنامه های راه اندازی کسب و کار چند میلیون دلاری
[ad_1]
وقتی زن و شوهر کریس حلیم و رینا لیم در سال 2016 شغل خود را ترک کردند تا کسب و کار مد پایدار خود را راه اندازی کنند ، آنها هیچ تصوری از موفقیتی نداشتند.
اما آنها یک چیز را به طور قطعی می دانستند: توصیه امروز آنها برای راه اندازی یک محصول مهم است.
حلیم ، مشاور سابق می گوید: “به عنوان بنیانگذاران استارتاپ ها ، به ویژه در ابتدا ، یک وسوسه قوی برای ایجاد محصول مناسب قبل از راه اندازی هر چیزی وجود دارد ، یا یک وسوسه بسیار قوی برای تلاش برای همه ویژگی ها و مهندسی مجدد همه چیز.”
مدیر عامل Style Theory به CNBC Make It گفت: “تا آنجا که ما می دانیم ، این یک اشتباه خواهد بود.”
فقط شروع کن
پس از اینکه حلیم و همسرش ، بانکدار لیم ، فرصتی را برای ارائه خدمات اجاره لباس به سنگاپور پیدا کردند ، مدتی در ایجاد لیست انتظار برای اندازه گیری علاقه قبل از راه اندازی سرویس برای تعداد کمی از کاربران ، از دست دادند.
بهترین راه برای شروع همیشه این است که آن را به سادگی با حداقل محدوده انجام دهید تا در اسرع وقت به بازار عرضه شود.
کریس حلیم
بنیانگذار و مدیرعامل ، Style Theory
با افزایش تقاضا ، این زوج با توجه به نیاز مشتری ، پایگاه مصرف کننده و مجموعه لباس خود را گسترش می دهند.
این توصیه ای است که توسط بسیاری از رهبران تجاری ، از جمله در کتاب نمادین “راه اندازی ناب” ، که به کارآفرینان توصیه می کند حداقل محصول قابل استفاده (MVP) را بسازند و سپس در پاسخ به بازخورد مشتری ، آزمایش و تکرار سریع را انجام دهند.
بنیانگذاران نظریه سبک ، Raena Lim و Chris Halim.
نظریه سبک
لیم می گوید: “بهترین راه برای شروع کاری این است که همیشه آن را فقط با حداقل پوشش انجام دهید ، در اسرع وقت به بازار عرضه کنید و سپس نظرات مشتریان را دریافت کنید.”
وی ادامه داد: “بر اساس بازخورد مشتری ، می توانید آن را تکرار و بهبود بخشید. من فکر می کنم این راه بسیار بهتری برای ساخت چیزی است که مشتریان دوست دارند.”
جسورانه رویاپردازی کنید
رویکرد چابک و داده محور این زوج به خوبی کار می کند. پنج سال بعد ، این شرکت حدود 200،000 کاربر در سنگاپور و اندونزی و همچنین مجموعه ای از 50،000 لباس و 2200 کفش دارد.
با 30 میلیون دلار حمایت از سرمایه گذاران ، از جمله Softbank ، Alpha JWC Ventures و Paradise Group ، این شرکت در حال حاضر قصد دارد در هنگ کنگ برای معرفی پوشاک مردانه و بچه گانه گسترش یابد.
در کارآفرینی ، شما هر روز با شکست روبرو می شوید … تمرکز بر آنچه که قرار است بعد انجام دهید بسیار مهمتر است.
کریس حلیم
بنیانگذار و مدیرعامل ، Style Theory
لیم ، یکی از بنیانگذاران ، می گوید: “این آینده برای شما است و شما می توانید آن را با تیم خود در خواب ببینید و بگویید ، بیایید برای انجام کاری بسیار متفاوت تماس بگیریم.”
اما این زوج هشدار دادند که مهم است که صعود را با پایین ترین حد انجام دهیم. کسب و کار آنها تحت تأثیر همه گیری قرار گرفت و اگرچه ارائه خدمات جدید ارائه شد ، خدمات اجاره ای در حال حاضر تنها 75 of از مصرف کنندگان را قبل از همه گیری بازیابی کرده است.
حلیم گفت: “در کارآفرینی ، شما هر روز با شکست روبرو می شوید ، دائماً تصمیمات اشتباه می گیرید و همه چیز به شما بستگی دارد.”
“بسیار مهمتر است که تمرکز خود را بر آنچه در آینده قرار است انجام دهید ، چگونه می خواهید آن را برطرف کنید ، و چگونه بعد از آن کسب و کار خود را توسعه دهید.”
از دست نده: این تیم زن و شوهر نکات خود را برای مشاغل مشترک به اشتراک می گذارند
آیا این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در CNBC Make It on YouTube!
[ad_2]
پاسخی بگذارید