نکاتی برای بنیانگذاران برنامه های راه اندازی کسب و کار چند میلیون دلاری

[ad_1]

وقتی زن و شوهر کریس حلیم و رینا لیم در سال 2016 شغل خود را ترک کردند تا کسب و کار مد پایدار خود را راه اندازی کنند ، آنها هیچ تصوری از موفقیتی نداشتند.

اما آنها یک چیز را به طور قطعی می دانستند: توصیه امروز آنها برای راه اندازی یک محصول مهم است.

حلیم ، مشاور سابق می گوید: “به عنوان بنیانگذاران استارتاپ ها ، به ویژه در ابتدا ، یک وسوسه قوی برای ایجاد محصول مناسب قبل از راه اندازی هر چیزی وجود دارد ، یا یک وسوسه بسیار قوی برای تلاش برای همه ویژگی ها و مهندسی مجدد همه چیز.”

مدیر عامل Style Theory به CNBC Make It گفت: “تا آنجا که ما می دانیم ، این یک اشتباه خواهد بود.”

فقط شروع کن

پس از اینکه حلیم و همسرش ، بانکدار لیم ، فرصتی را برای ارائه خدمات اجاره لباس به سنگاپور پیدا کردند ، مدتی در ایجاد لیست انتظار برای اندازه گیری علاقه قبل از راه اندازی سرویس برای تعداد کمی از کاربران ، از دست دادند.

بهترین راه برای شروع همیشه این است که آن را به سادگی با حداقل محدوده انجام دهید تا در اسرع وقت به بازار عرضه شود.

کریس حلیم

بنیانگذار و مدیرعامل ، Style Theory

با افزایش تقاضا ، این زوج با توجه به نیاز مشتری ، پایگاه مصرف کننده و مجموعه لباس خود را گسترش می دهند.

این توصیه ای است که توسط بسیاری از رهبران تجاری ، از جمله در کتاب نمادین “راه اندازی ناب” ، که به کارآفرینان توصیه می کند حداقل محصول قابل استفاده (MVP) را بسازند و سپس در پاسخ به بازخورد مشتری ، آزمایش و تکرار سریع را انجام دهند.

بنیانگذاران نظریه سبک ، Raena Lim و Chris Halim.

نظریه سبک

لیم می گوید: “بهترین راه برای شروع کاری این است که همیشه آن را فقط با حداقل پوشش انجام دهید ، در اسرع وقت به بازار عرضه کنید و سپس نظرات مشتریان را دریافت کنید.”

وی ادامه داد: “بر اساس بازخورد مشتری ، می توانید آن را تکرار و بهبود بخشید. من فکر می کنم این راه بسیار بهتری برای ساخت چیزی است که مشتریان دوست دارند.”

جسورانه رویاپردازی کنید

در کارآفرینی ، شما هر روز با شکست روبرو می شوید … تمرکز بر آنچه که قرار است بعد انجام دهید بسیار مهمتر است.

کریس حلیم

بنیانگذار و مدیرعامل ، Style Theory

[ad_2]