والدین برای موفقیت باید در پرورش این صفات به فرزندان خود کمک کنند
[ad_1]
بارگذاری فرم E + | گتی ایماژ
یکی از کارشناسان می گوید ، والدین باید برای موفقیت در زندگی به فرزندان خود کمک کنند تا سه ویژگی جداگانه از شخصیت را پرورش دهند ، می گوید آنها اغلب در سیستم آموزش سنتی نادیده گرفته می شوند.
نادیم ناتو ، یکی از بنیانگذاران برنامه نوآوری نوجوانان ، جامعه دانش ، که در یک پنل در کنفرانس اخیر CogX 2021 سخنرانی کرد ، معتقد است که برای موفقیت کودکان باید کنجکاو باشند.
ناتو گفت ، آنها همچنین لازم نیست “تنبل” باشند ، اگرچه وی تصریح کرد که به این معنی نیست که کودکان باید “از نظر اخلاقی کار بسیار قوی” باشند.
سوم ، ناتو گفت که والدین باید بررسی کنند که آیا فرزند آنها “اعتیاد به عمل” دارد یا خیر – “آیا آنها زمان زیادی را به فکر می گذرانند یا در واقع کارهایی انجام می دهند و کارها را رها می کنند؟”
ماه گذشته ناتو در یک کنفرانس گفت: “من فکر می کنم اگر فرزند شما از نظر شخصیتی این سه کار را انجام دهد و این چیزی است که شما می توانید به او کمک کنید تا آموزش ببیند ، او احتمالاً در مسیر زندگی است.
تحقیقات منتشر شده در مجله بررسی شده Pediatric Research در سال 2018 ، که داده های مربوط به 6200 کودکستان ایالات متحده را از مطالعه دیگری گرفت ، دریافت که فرزندان والدینی که معتقدند فرزندانشان کنجکاوتر هستند ، در خواندن و ریاضیات عملکرد بهتری دارند.
در همین حال ، روانشناس هاروارد ، لیزا فلدمن بارت ، گفت كه والدین باید فرزندشان را به خاطر آزادی گرفتن برای یادگیری مهارت برای خود تحسین كنند.
ناتو پیشنهاد کرد که والدین می توانند با قرار دادن فرزندان در معرض مشکلات و ابزارهای لازم برای حل آنها ، به ارتقا such چنین مهارت هایی کمک کنند.
وی همچنین از والدین خواست تا اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان از طیف گسترده ای از مشاغل موجود برای آنها آگاهی دارند. به عنوان مثال ، ناتو گفت که “حتی نمی توان تصور کرد که یک تکنسین تولید نانو باشد اگر ندانی که چیست.”
وی معتقد است که والدین باید با تحریک کودکان برای کشف و کشف چیزهایی برای خود ، در تحریک حس کنجکاوی “عمدی” رفتار کنند.
“ما به معنای واقعی کلمه برعکس یاد می گیریم”
علاوه بر این ، ناتو در سیستم آموزشی گفت ، “ما به معنای واقعی کلمه خلاف آن را آموزش می دهیم” بسیاری از صفاتی که به طور کلی در افراد ارزشمند است – حل مسئله ، برخورد با ابهامات ، ارتباط و همکاری.
وی توضیح داد: “جایی برای حل مسئله نیست – همیشه در پشت كتاب درسی پاسخی وجود دارد. جای هیچ ابهامی نیست – شما دقیقاً می دانید كه در كلاس 8،9،10،11،12 چه می آموزید. ما نمی دانیم که من به مردم نمی آموزم که چگونه می توانند به خوبی ارتباط برقرار کنند و این بسیار رقابتی است و مشارکتی نیست. “
ناتو تأکید کرد که او در تلاش برای “شکستن” سیستم آموزشی نیست ، بلکه درعوض می خواست تأکید کند که مردم چه چیزی را ارزش گذاری می کنند و “تفاوت” در آنچه جوانان آموزش می دهند وجود دارد.
ناتو با اشاره به اینکه چگونه مجبور به حفظ کردن و بازگرداندن اطلاعات می شوند ، گفت: “من فکر می کنم بسیاری از جوانان در واقع وقت خود را در سیستم آموزشی فعلی خود تلف می کنند.”
وی توضیح داد که “همه کسانی که از طریق سیستم استفاده کرده اند می دانند که این بهترین روش برای ذخیره اطلاعات نیست ، بنابراین چیزی شبیه به این راز است که نسل قدیمی از افراد جوان نگه می دارد.”
ناتو ادعا می کند که “زندگی شاید بهترین نهاد برای رشد انسان” باشد ، اما نشان می دهد که او احساس می کند “بسیار بی ساختار” و “بی تفاوت” است زیرا سیستم آموزشی جوانان را برای بزرگسالی برای این امر آماده نمی کند.
بنابراین او معتقد است که پروژه و یادگیری تجربی ، و همچنین کار با دیگران و ایجاد روابط ، کلید رشد جوانان است.
ناتو افزود: “اینها چیزهایی است که ادامه می یابد ، چیزهایی که دوام نمی آورند حفظ و بازیابی است ، و متأسفانه این احتمالاً حدود 70٪ – 90٪ از روش ساخت امروز سیستم است.”
[ad_2]
پاسخی بگذارید