کوید هنوز چند روز قبل از شروع رویداد را تهدید می کند


مردی با ماسک صورت در پشت نمادهای المپیک روی پنج حلقه بهم پیوسته که در نزدیکی استادیوم ملی توکیو به تصویر کشیده شده ایستاده است.

جیمز ماتسوموتو ، تصاویر SOPA | LightRocket | گتی ایماژ

بعد از یک سال تأخیر ، هفته ها با عناوین منفی و واکنش عمومیقرار است روز جمعه بازی های المپیک توکیو افتتاح شود.

اما این هنوز هم ممکن است ، زیرا Covid-19 همچنان در سراسر ژاپن ایجاد اختلال می کند.

وظیفه کمیته بین المللی المپیک برای رسیدن به این مرحله بسیار بزرگ بود. المپیک توکیو به دلیل همه گیری همه گیر در سال 2020 به تعویق افتاد. اما پس از واکسنی که باعث ایجاد خوش بینی در مورد حضور طرفداران شد ، نسخه جدید دلتا ویروس از کار افتاد.

اولین مورد مثبت آخر هفته گذشته به دهکده این ورزشکار برخورد کرد و بیش از 70 مورد مربوط به بازیهای توکیو است ، زیرا ژاپن در چهارمین حالت اضطراری خود قرار دارد تا 22 اوت.

با این حال ، کمیته بین المللی المپیک و مقامات در ژاپن به صراحت گفته اند: این رویداد فعلا ادامه خواهد داشت. به گفته رویترز ، بودجه در حال حاضر به حدود 15.4 میلیارد دلار رسیده است. و میلیارد ها مورد دیگر در معرض خطر است ، عمدتا یک معامله حقوق رسانه ای با شرکت مادر CNBC ، NBCUniversal.

در سال 2014 ، NBC و IOC در مورد قرارداد حقوق 75/7 میلیارد دلاری برای تمدید همکاری خود توافق کردند. توافقنامه فعلی تا سال 2032 است. اضافه کنید که بینندگان محدود هستند – تخمین زده می شود 815 میلیون دلار ضرر داشته باشد – کارمندان می خواهند از دست دادن درآمد رسانه ها جلوگیری کنند

پاتریک ریشه ، استاد تجارت ورزشی در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس ، گفت: “پول تلویزیون و مشارکت بسیار زیاد است.” “با استفاده از کلمه” بی سابقه “مشخص خواهد شد که این المپیک واقعا منحصر به فرد خواهد بود.”

آرم توکیو 2020 همانطور که دولت ژاپن اعلام کرد ، که قصد دارد وضعیت اضطراری ویروسی را در توکیو در جریان بازیهای المپیک تحمیل کند ، در 7 مارس 2021 در نزدیکی پارک دریایی اودایبا در توکیو به نمایش درآمد.

پاهای Kazuhiro خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

عناوین بد انباشت را خراب می کند

در حال حاضر ورزشکارانی که تست های Covid را پشت سر گذاشته اند کناره گیری از بازی ها. علاوه بر این ، با افزایش موارد در ژاپن ، منتقدان همچنان به گمانه زنی ها ادامه می دهند لغو بازی ها. و فشار می تواند شروع به نشان دادن کند.

روز سه شنبه ، توشیرو موتو ، یکی از اعضای کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو ، لغو بازی ها را در آخرین لحظه به دلیل بیماری همه گیر رد نکرد.

IOC Covid خود را دارد “کتاب بازی، “یک سری دستورالعمل ها برای ایمن سازی مردم در مناطق مسابقه طراحی شده است. پروتکل ها شامل آزمایش بزاق روزانه برای ورزشکاران است و در صورت بروز علائم ، آزمایش سواب بینی لازم است. برندگان المپیک نیز دریافت خواهند کرد مدال روی سینی برای محدود کردن تماس و هیچگونه دست دادن یا در آغوش گرفتن در هنگام مراسم مجاز نیست. کسانی که این قوانین را نقض می کنند می توانند برای همیشه از بازی های المپیک اخراج شوند.

با وجود مشکلات ویروس ، المپیک با عناوین منفی بیشتری روبرو شد که منجر به افتتاح شد.

چرخه خبر بد شامل رئیس IOC است اشتباه عمومی توماس باخ در 13 ژوئیه در اولین حضور خود در توکیو. نوازنده موسیقی کیگو اویامادا روز دوشنبه پس از اتهامات خود از عضویت آهنگساز در بازی های المپیک توکیو استعفا داد آزار گذشته به سطح می آید. و این چند ماه پس از استعفا یوشیرو موری ، مقام ارشد المپیک توکیو اتفاق می افتد اظهارات جنسیتی در ماه فوریه

اسپانسر ارشد تویوتا گفته است که با تشدید نارضایتی عمومی در ژاپن از این رویداد ، حضور در المپیک را محدود خواهد کرد. این خودروساز همچنان تبلیغات خود را در بازارهای دیگر انجام می دهد ، اما این رویداد را در ژاپن منتشر نمی کند. کارشناس بازاریابی رونالد گودستاین تصمیم تویوتا را “حرکت خوب” خواند. وی افزود ممکن است زمان حمایت از بازی های توکیو مناسب نباشد.

گودشتاین ، دانشیار بازاریابی در دانشکده بازرگانی مک دوناو در دانشگاه جورج تاون ، افزود که “شرکت هایی که حضور گسترده ژاپنی دارند و یا شرکت هایی که برای فروش خود به بازار ژاپن اعتماد می کنند” می توانند از این اقدام تویوتا تقلید کنند.

“شما می توانستید یک سری تبلیغات عالی برای این امر تهیه کنید ، اما ممکن است زمان مناسب نباشد. یک وضعیت پزشکی وجود دارد. گودشتاین گفت: “افراد با چگونگی ابتلای فرد به ویروس ، سرعت سرایت آن و میزان ادامه آن آشنا می شوند.” “ورزش همچنان داستان اصلی خواهد بود ، اما تنها داستان نخواهد بود و وقایع “

توصیه های بازاریابی گودشتاین به مارک ها: صبور باشید.

گودشتاین گفت: “فقط اینكه شما یك سری تبلیغات ایجاد می كنید به این معنی نیست كه باید آنها را اجرا كنید.” “ببینید جهان در هفته اول چه فکر می کند. اگر خوب است ، کمپین خود را شروع کنید. اما اگر در آنجا نیست ، پیشنهاد من این است که عقب بروید و منتظر یک رویداد بزرگ دیگر باشید.”

ریشه گفت: عناوین منفی منجر به “تجمع غیرمعمول” در اطراف ورزشکاران شرکت کننده در بازی های توکیو شده است. و این می تواند شما را از فرصتهای تأیید آینده خارج کند.

سیمون بیلز قبل از مسابقات زنان بزرگسال در مسابقات ژیمناستیک ایالات متحده در دیکی آرنا در 6 ژوئن 2021 در فورت ورث ، تگزاس در میله های ناهموار شرکت کرد.

جیمی اسکوایر گتی ایماژ

ضرر و زیان پولی برای ورزشکاران

ورزشکاران المپیک آمریکایی خشن می شوند 37500 دلار برای مدال طلا ، 22،500 دلار برای مدال نقره و 15،000 دلار برای مدال برنز. اما آنچه بعد از بازی ها اتفاق می افتد تأثیرگذارترین است ، زیرا بیشتر ورزشکاران پس از پیروزی در مسابقات رضایت نامه را جلب می کنند.

ورزشکاران آن را دوست دارند یوسین بولت (با تصویب 30 میلیون دلاری) و مایکل فلپس از فرصت مواجهه جهانی در مدت زمان به دست آمده استفاده کرد. و المپیکی های فعلی آن را دوست دارند ستاره ژیمناستیک سیمون بیلز و شناگر کتی لدکی در صورت موفقیت در توکیو نیز باید خوب عمل کنند. اما برای ورزشکاران کمتر شناخته شده ، کوید می تواند در معرض قرار گرفتن آنها آسیب بگذارد.

گودشتاین گفت: اگر ویروس همچنان به هم بریزد ، می تواند “رتبه Q” یک ورزشکار را که برای تعیین محبوبیت و علاقه مورد استفاده قرار می گیرد ، تحت تأثیر قرار دهد ، “زیرا مردم نمی دانند که آنها کیستند”. .

گودشتاین افزود: “من فکر نمی کنم امسال بخواهیم مقدار زیادی از تبلیغات و تبلیغات تبلیغاتی را بدست آوریم.”

مسئله این است که اگر بینندگان هماهنگ شوند ، این Q ها می توانند مثبت باشند.

پخش المپیک همچنان “دارایی ساحل” است

از نظر تاریخی ، بازی های المپیک تابستانی بسیار جالب بود. در سال 2016 ، این رویداد دو هفته ای در ریو به طور متوسط ​​27.5 میلیون بیننده در تمام سیستم عامل های NBC به خود جلب کرد و 3.3 میلیارد دقیقه جریان ویدئو فراهم کرد. وارد كردن تقریباً 1.2 میلیارد دلار در فروش تبلیغات NBC.

برای بازیهای توکیو ، این شبکه بیش از 7000 ساعت محتوای کل در نظر گرفته است که شامل 41 رویداد ورزشی ، از جمله مسابقات جدید مانند بیس بال ، سافت بال ، اسکیت بورد ، موج سواری و کاراته خواهد بود. در رسانه ها ، برخی انتظار دارند مخاطبان کاهش پیدا کنند ، به ویژه بدون هواداران در جایگاه ها. اما کارشناسان همچنین پیشنهاد می کنند که NBC همچنان درآمد کسب خواهد کرد زیرا هنوز یک ورزش است.

ریشه گفت: “من هنوز فکر می کنم تماشای آنها به نفع آنها خواهد بود.” وی افزود که علاقه به مردان و زنان در بسکتبال در ایالات متحده وجود دارد ، زیرا هر دو تیم “شبیه کفش نیستند. [to win] مانند گذشته. “

رئیس سابق CBS Sports نیل پیلسون با برچسب بازیهای المپیک و سایر رویدادهای ورزشی سطح بالا ، املاک ساحلی. وی گفت ، محتوای ورزشی برای تبلیغ کنندگان پردرآمد جذاب است ، حتی اگر رتبه ها پایین بیاید. دلیل: به طور کلی ورزش هنوز سهم زیادی از تماشای تلویزیون را دارد.

پیلسون گفت: “این چیزی نیست که قبلا بوده است ، اما رویدادهای ورزشی همچنان در ساحل باقی می مانند.” “به نظر نمی رسد NBC خیلی نگران باشد.”

وی افزود: “آنها میانگین قیمت واحد را برای المپیك و Super Bowl افزایش دادند.” “ممکن است سطح مخاطبان با آخرین المپیک تابستانی برابر نباشد ، اما سهم شما از مخاطبان برابر یا به اندازه آخرین رویداد خواهد بود.”

افشای اطلاعات: والدین CNBC NBCUniversal دارای NBC Sports و NBC Olympics هستند. المپیک NBC دارنده حق پخش در ایالات متحده برای تمام بازی های تابستان و زمستان تا سال 2032 است

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *