گوگل به تازگی تخفیف اساسی را برای رقبای کوچکتر در جستجوی اروپا در نظر گرفته است

[ad_1]

تصاویر SOPA وابسته گتی ایماژ

لندن – گوگل روز سه شنبه گفت که شارژ موتورهای جستجو را برای نمایش در لیست موتور پیش فرض اندروید ، که منحصرا برای کاربران اروپایی است ، متوقف می کند.

به اصطلاح صفحه انتخاب توسط گوگل در سال 2019 در پاسخ به جریمه رکورد 5 میلیارد دلار برای سیاست ضد انحصاری اتحادیه اروپا با هدف قرار دادن اقدامات ضد رقابتی در نرم افزار گوشی های هوشمند خود ، معرفی شد.

موتورهای جستجو باید در مزایده های کور شرکت کنند ، در این حراج ها پیشنهاد می دهند در صفحه انتخاب – که هنگام نصب دستگاه خود به کاربران نشان داده می شود – در کشورهای مختلف اتحادیه اروپا ظاهر شوند.

گوگل اکنون حراج ها را با تخفیف کلیدی برای رقبای کوچکتر غول اینترنت آمریکایی لغو کرده است.

گوگل گفت که پس از “بازخورد اضافی” از کمیسیون اروپا – مدیر اتحادیه اروپا – “ما در حال انجام برخی تغییرات نهایی در صفحه انتخاب هستیم ، از جمله آزاد کردن مشارکت برای ارائه دهندگان جستجوی واجد شرایط”.

الیور بتل ، رهبر تیم رقابت گوگل در اروپا ، گفت: “ما همچنین تعداد ارائه دهندگان جستجو را که روی صفحه نمایش داده می شوند افزایش می دهیم.” پست وبلاگ. “این تغییرات از سپتامبر سال جاری برای دستگاه های Android اعمال می شود.”

در سال 2018 ، اتحادیه اروپا به دلیل ادعای طرفداری از موتور جستجوی اندروید خود ، 5 میلیارد دلار جریمه کرد. این شرکت در تلاش برای رفع نگرانی های اتحادیه اروپا ، مجازات را درخواست کرده و فهرست خود را برای “صفحه انتخاب” ترجیح داده است.

اما رقبای کوچکتر ، از جمله DuckDuckGo ، Qwant و Ecosia ، شکایت کرده اند که این سیستم حراج پرداخت به بازی ، رقبای پول دار مانند Microsoft Bing را ترجیح می دهد.

گوگل گفت که صفحه انتخاب اکنون به جای آن یک لیست پیمایشی مداوم با حداکثر 12 سرویس جستجوی واجد شرایط در هر کشور اروپایی را نشان می دهد ، با پنج محبوب ترین در بالای صفحه.

کریستین کرول ، مدیر عامل شرکت اکوسیا ، روز سه شنبه در بیانیه ای گفت: “ما چندین سال است که برای انصاف در بازار موتورهای جستجو کار می کنیم و با این کار چیزی به نظر می رسد که به نظر می رسد شرایط یکسانی باشد.”

کرول افزود: “ارائه دهندگان جستجو اکنون به جای این که از رفتار انحصاری کنار گذاشته شوند ، این فرصت را دارند که بر اساس جذابیت محصول خود ، رقابت عادلانه تری در بازار اندروید داشته باشند.”

[ad_2]