یونایتد از پرتاب Boom Supersonic 15 هواپیمای فوق سریع خریداری خواهد کرد


هواپیمایی یونایتد قصد دارد با افزودن هواپیماهای مافوق صوت ، آسمان دوستانه را به آسمانی فوق العاده سریع تبدیل کند.

این ناو روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال خرید 15 هواپیما از Boom Supersonic با گزینه خرید همزمان 35 فروند دیگر است.

اولین جت مافوق صوت تجاری بوم ، Overture ، هنوز ساخته یا تایید نشده است. این هدف برای شروع سرویس مسافر در سال 2029 با هواپیمایی است که می تواند 1.7 ماخ پرواز کند و برخی از زمانهای پرواز را به نصف برساند. این بدان معناست که پرواز از نیویورک به لندن که معمولاً هفت ساعت طول می کشد ، فقط 3.5 ساعت طول خواهد کشید.

نمایش جت مافوق صوت یکپارچه

منبع: هواپیمایی یونایتد

اسکات کربی مدیر عامل یونایتد در بیانیه ای گفت: “چشم انداز بوم برای آینده حمل و نقل هوایی تجاری ، همراه با قوی ترین شبکه در صنعت جهان ، به مسافران تجاری و مسافران تفریحی امکان تجربه پرواز فوق العاده را می دهد.”

اگرچه شرایط فروش فاش نشده است ، اما شرکت ها معتقدند که این معامله منافع فوری به همراه خواهد داشت.

از زمان تاسیس در سال 2014 ، Boom Supersonic مستقر در دنور 270 میلیون دلار سرمایه جمع کرده و به 150 کارمند افزایش یافته است. برای بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بلیک شول ، دریافت یک قرارداد محکم با یک شرکت هواپیمایی موروث چشم انداز وی را برای بازگشت پروازهای مافوق صوت تایید می کند.

مافوق صوت کنکورد از 1976 تا اکتبر 2003 پروازهای تجاری انجام داد.

شول در بیانیه ای گفت: “اولین توافق نامه جهانی برای خرید هواپیمای مافوق صوت با كربن صفر ، گام مهمی در جهت رسالت ما برای ایجاد جهانی با دسترسی بیشتر است.”

از نظر یونایتد ، سفارش هواپیمای مافوق صوت بوم بخشی از استراتژی است که کربی از زمان مدیر ارشد اجرایی یک سال پیش ترسیم نمود.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی یونایتد اسکات کربی

تراشه Somodevilla | گتی ایماژ

کربی با پرخاشگری در تلاش است فرصت هایی را برای این شرکت هواپیمایی ایجاد کند. در اوایل سال جاری ، یونایتد در راه اندازی هواپیمایی eVTOL Archer Aviation شرکت کرد ، در حالی که برای سفارش 200 هواپیمای الکتریکی طراحی شده برای پرواز در مسافت های کوتاه با شرکت هواپیمایی مسا همکاری کرد. این امر پس از آن اعلام شد که یونایتد از سرمایه گذاری چند میلیون دلاری در زمینه ترسیب کربن خبر داد و متعهد شد که تا سال 2050 خنثی باشد.

بخشی از آنچه باعث جذابیت خرید هواپیماهای مافوق صوت برای یونایتد شد ، برنامه بوم برای تأمین نیرو در هواپیماها با موتورهایی است که با سوخت پایدار هواپیمایی کار می کنند.

نمایش جت مافوق صوت یکپارچه

منبع: هواپیمایی یونایتد

هنوز باید دید آیا برنامه بوم برای بازگشت هواپیماهای تجاری مافوق صوت به شکست منجر خواهد شد یا خیر.

این شرکت قصد دارد اولین پرواز خود را در اواخر سال جاری با یک هواپیمای نمایشی به نام XB-1 انجام دهد. در صورت برنامه ریزی ، بوم تولید اورتور را در سال 2023 آغاز می کند و اولین پرواز خود را در سال 2026 انجام می دهد. آخرین مانع کسب گواهینامه از سوی نهادهای نظارتی ، از جمله اداره هواپیمایی فدرال است.

وقتی این اتفاق می افتد ، یونایتد انتظار دارد پروازهای بین المللی طولانی مدت را بین شهرهای مهم جهان مانند سانفرانسیسکو به توکیو و نیویورک به پاریس انجام دهد.

مایک لسکینن ، معاون رئیس جمهور در توسعه شرکت انگلستان گفت که این پیشنهاد می تواند برخی از شلوغ ترین مسیرهای بین المللی این شرکت را به شدت تغییر دهد. وی گفت: “اگر بتوانیم مدت زمان پرواز از ساحل شرقی ایالات متحده به برخی از شهرهای اروپا را كاهش دهیم و این كار را با انتشار گازهای گلخانه ای كمتر انجام دهیم ، به نظر ما این امر بسیار جذاب است.”

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در Uncategorized

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *