یک هواپیمای تمام الکتریک رولزرویس اولین پرواز را تکمیل می کند

[ad_1]

روح نوآوری تمام الکتریکی رولزرویس برای اولین بار در حال افزایش سرسام آور است.

با احترام: رولزرویس

اولین هواپیمای تمام الکتریک رولزرویس اولین پرواز خود را به پایان رساند ، این هفته در انگلستان در حدود 15 دقیقه افزایش یافت.

در بیانیه ای ، این شرکت اعلام کرد پرواز روز چهارشنبه “آغاز یک مرحله فشرده از آزمایشات پروازی” است که شامل جمع آوری داده ها در مورد عملکرد نیروی الکتریکی و پیشرانه آن است.

به گفته رولزرویس ، این هواپیما که “روح نوآوری” نامیده می شود ، از یک موتور برقی 400 کیلوواتی “با قوی ترین باتری که برای هواپیما مونتاژ شده است” استفاده می کند. در نهایت ، این شرکت می خواهد سرعت هواپیما از 300 مایل در ساعت فراتر رود.

روح نوآوری نتیجه برنامه ای به نام ACCEL یا تسریع برق رسانی پرواز است. شرکای این ابتکار شامل متخصصان موتورهای الکتریکی و کنترل کننده های YASA و Electroflight هستند که رولزرویس آنها را “راه اندازی هوانوردی” توصیف کرد. YASA زیرمجموعه ای کاملاً متعلق به مرسدس بنز است.

از نظر بودجه ، 50 from از موسسه فناوری فضایی با همکاری اداره تجارت ، انرژی و صنعت دولت انگلستان و نوآوری بریتانیا تأمین شده است.

در بیانیه ای که در کنار اعلام رولزرویس منتشر شد ، کوازی کوارتنگ ، وزیر بازرگانی بریتانیا ، گفت پرواز این هواپیما “یک گام بزرگ رو به جلو در گذار جهانی به اشکال تمیزتر پرواز” است.

در مورد خودروهای برقی از CNBC Pro بیشتر بخوانید

ردپای زیست محیطی هوانوردی قابل توجه است. به گفته آژانس بین المللی انرژی ، انتشار کربن هوایی “در دو دهه گذشته به سرعت افزایش یافته است” و در سال 2019 به تقریبا 1 گیگاتن رسید. این ، به گفته وی ، برابر است با “حدود 2.8 of از انتشار جهانی CO2 ناشی از احتراق سوخت های فسیلی”. به “

در جای دیگر ، صندوق جهانی حیات وحش هوانوردی را “یکی از سریع ترین منابع در حال انتشار گازهای گلخانه ای که منجر به تغییرات آب و هوایی جهانی می شود” توصیف می کند. وی افزود که سفرهای هوایی “در حال حاضر بیشترین فعالیت کربنی است که می توان انجام داد”.

روح نوآوری تمام الکتریکی رولزرویس برای اولین بار در حال افزایش سرسام آور است.

با احترام: رولزرویس

با نگاهی به آینده ، رولزرویس-که نباید با Rolls-Royce Motor Cars ، که متعلق به ب ام و است اشتباه گرفته شود-گفت که از فناوری ACCEL در محصولات مربوط به بازارهای مسافرتی و هواپیماهای بلند و فرود عمودی استفاده می کند.

رولزرویس علاوه بر شرکت هواپیماسازی Tecnam ، با Wideroe مستقر در نروژ نیز همکاری می کند تا “هواپیمای مسافربری تمام برقی را به بازار مسافران” عرضه کند.

در چند سال گذشته ، چندین شرکت در تلاش برای رشد بوده اند طرح ها و مفاهیم مربوط به هوانوردی با انتشار کم و صفر

به عنوان مثال ، سپتامبر گذشته ، یک هواپیمای پیل سوختی هیدروژنی با قابلیت حمل مسافر برای اولین پرواز خود به آسمان انگلستان رفت.

در همان ماه ، ایرباس جزئیات سه هواپیمای مفهومی با سوخت هیدروژن را منتشر کرد و غول فضایی اروپایی مدعی شد که می تواند تا سال 2035 عملیاتی شود.

در اوایل سال 2016 ، Solar Impulse 2 ، یک هواپیمای سرنشین دار با انرژی خورشیدی ، بدون استفاده از سوخت توانست به دور زمین بچرخد. این سفر در 17 پایه جداگانه به پایان رسید.

[ad_2]